jag har inget namn på bildserien än... hjälp!

2010-11-30 @ 20:33:28

bildserien är tagen  i grekland i juli.
nu har jag gått och blivit lite halvsjuk så jag har inte hunnit redigera bilderna, men de kommer upp i morgon!

här är ett par bilder jag tog innan vi började. jag minns att vi hade gått upp tidigt för att försöka hinna ta bilderna innan den riktiga värmen kom, men nej det var smällhett redan innan jag hade tagit första bilden. trots 40 graders stekande sol posar martha lika snyggt, och ser inte alls berörd ut samtidigt som jag svettades överallt.. jag menar överallt.
fast det är kul att tänka tillbaka!



Comments
Posted by: Martha

jag längtar tillbaka!!!!! <3

2010-12-02 @ 08:38:31

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0

Min profilbild
This blog is written by Nathalie Edberg, a seventeen year old girl who loves laughter, love and photography. She is located near Stockholm, where she is studying photography.
To see her work, follow this blog!