une promenade dans une petite ville

2010-10-29 @ 20:22:38


fina fina flickor, men jag är inte hundra på redigeringen. det är bildserien jag tog tillsammans med maja och ellinore, och vilken utmaning det var att fota två modeller samtidigt!
just nu känns det så där fullkomligt härligt precis som det ska göra första kvällen på lovet! prioritet nummer ett är att redigera klart redan tagna bildserier, så att jag kan sätta igång med nya. för det är då det är som roligast att sätta ihop nya idéer och leta inspirationsbilder. det finns ju så mycket jag vill göra!!

Comments
Posted by: Cecilia

jag vet inte hur många gånger jag sagt det men Maja: Hello Mrs Aniston!

2010-11-04 @ 22:20:53
URL: http://ceciliasegerberg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0

Min profilbild
This blog is written by Nathalie Edberg, a seventeen year old girl who loves laughter, love and photography. She is located near Stockholm, where she is studying photography.
To see her work, follow this blog!