hmm.

2010-11-03 @ 11:31:03



det är något som fattas med den här bloggen. men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag ska göra åt det, så jag går och irriterar mig på att det inte känns bra. hm. jag frågade en vän om vad hon tyckte fattades, och hon svarade att det kanske behövdes något mer personlig om mig. så nu tänkte jag berätta något personligt. mina bilder är bland det mest personliga jag har. så snälla, ge mig en direktlinje att gå på genom att säga vad ni tycker om dem! just nu sitter jag och hoppar på stolen för att det är så tyst i kommentarsfältet. det gör mig så himla nervös och självkritisk. jag vill ju bli bättre, det är vad allt handlar om! så säg vad jag kan förbättra, istället för att inte säga någonting. det vore bokstavligen hemskt om inte en enda bild skulle beröra någon där ute.


Comments
Posted by: annis

Jag gillar dina bilder! Dom är så otroligt fina allihop :)

2010-11-03 @ 13:27:43
URL: http://annakarinarvidsson.blogg.se/
Posted by: Martha

sötnos! du är grym och det vet du. jag stöttar och står alltid bakom dig, i alla lägen! du är bäst hjärtat <3

2010-11-03 @ 13:46:38
Posted by: majaa

jag vet hur det är när ingen kommenterar, hump.. men du är bäst och dina bilder är extremt fina! Jag tycker att din blogg är väldigt bra och det är kul att den har en inriktning. inte bara another modeblogg utan den här är superfin med alla bilder och du är så extremt duktig!

2010-11-03 @ 16:08:15
URL: http://majlo.devote.se
Posted by: a

nathalie, jag saknar ihjäl mig snart. as länge sen jag träffade dej, VET INTE VAD JAG SKA TA MEJ TILL. du är min bästa vän och vi har inte träffas på länge. har så många fina minnen med dig och du är verkligen bäst. så jag ska fan ta och ringa dej nu :) älskar dej <333333

2010-11-03 @ 17:33:21
Posted by: jennifer !

saknar dej <3

2010-11-03 @ 17:34:23
Posted by: nathalie

åh, ni alla är så fina! och tack för era jättefina ord!!

2010-11-04 @ 14:03:39
URL: http://nathalieedberg.blogg.se/
Posted by: Ellinore

Nathalie, din blogg är verkligen min favoritblogg, dina bilder är alltid fantastiska att titta på! Jag ska försöka börja kommentera mer. Du är grym!

2010-11-04 @ 14:13:32
Posted by: olle

bästa bloggen natta! otroligt fina bilder men om du vill ha tips och grejer så borde du kanske läsa andra bloggar där dem är riktigt duktiga. men det kanske du redan gör!

2010-11-05 @ 16:34:37
Posted by: Hanna

Nuutte vad söt! :))) Jag ska försöka börja kommentera igen, mitt liv har sakta men säkert övergått till skola - plugga - jobba - sova och så går det runt. Hinner knappt med.

Du är duktig, tro inget annat!

2010-11-13 @ 18:14:26
URL: http://hannagrad.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0

Min profilbild
This blog is written by Nathalie Edberg, a seventeen year old girl who loves laughter, love and photography. She is located near Stockholm, where she is studying photography.
To see her work, follow this blog!